Canopy a fost selectată de Google pentru a face parte din programul european de creștere Agency of Tomorrow. Am fost deja la prima sesiune de la Varșovia, am luat notițe despre cum dezvolți o [...]
Când mergi la un eveniment de business, pleci cu o listă de TO DOs, resurse și alte recomandări utile? La GPeC Summit 2018, de pe 29-30-31 mai, e potențial pentru a crea o astfel de listă [...]
Poți folosi grupurile de Facebook ca business, dar fără să faci spam? Acum ai diverse opțiuni de a folosi un grup de Facebook pentru a construi o comunitate în jurul brandului și pentru a atrage [...]
Pe 14 ianuarie am împlinit doi ani de când am lansat agenția Canopy. Am recitit cum a fost primul an și îmi dau seama că al doilea an a fost la foc continuu :). Dacă ar fi să rezum 2017 într-un [...]
Cum ne asigurăm că vom avea rezultate prin PPC în acest an? Specialiștii Canopy vorbesc despre unele dintre cele mai importante tendințe PPC din 2018, de la analiza datelor și mobile marketing la [...]
Al doilea an pentru Canopy. Despre bugete, campanii și cele mai mari provocări - Canopy ianuarie 15, 2018 at 12:39 pm on Tendințe PPC în 2018[…] În plus, am rezervat un loc important planurilor de a educa piața și noii specialiști, e important să continuăm aceste investiții, chiar dacă uneori presupun eforturi de timp foarte mari. Credem în acest proiect și rezultatele vor fi benefice pentru toate părțile, pe termen lung. Am publicat deja și un prim articol despre tendințe PPC în 2018. […]