Esti pe aceasta pagina pentru ca ai un business online. Sau lucrezi intr-un business care este online. Cel mai probabil lucrezi in marketing online, vanzari sau esti CEO, sef de business.

Stii deja ca online se poate masura orice. Aceasta este partea cea mai buna. Partea mai putin buna este ca business-ul tau este gol golut online. Este ca si cum ai merge gol pusca pe strada si toti pe langa care treci vad fiecare detaliu al tau. Vizitatorii interesati sa cumpere produsele de pe site-ul tau intra si pe site-urile concurente. Asta nu ar trebui sa fie o noutate pentru tine. Online este foarte usor sa compari preturi, calitatea produselor sau beneficiile. Obisnuiesti sa deschizi mai multe taburi in browser? Ghici ce? Clientii tai potentiali stau cu 5 tab-uri deschise din care unul este site-ul tau iar 4 sunt concurentii tai. Vizitatorilor le este foarte usor sa adauge produse in cos si apoi sa paraseasca site-ul. Desi atunci cand acestia fac cumparaturi intr-un supermarket si pun in cosul lor lapte, branza, oua, nu le lasa la casa iar apoi ies din magazin 🙂

Cum vinzi mai mult?

In primul rand prin diferentiere. Incearca sa nu fie pretul tau principalul diferentiator. Investeste in marketing. Daca nu ai deja, creeaza-ti un departament de marketing. Asta inainte sa investesti bani in media (AdWords, Facebook etc.). Asigura-te ca ai un produs bun care sa ofere beneficii greu de copiat de concurenta ta.

In campania ta online fii curajos. Fii creativ. Sau lucreaza cu o companie curajoasa si creativa. Te va ajuta sa te diferentiezi. Te va ajuta ca potentialii tai clienti sa te tina minte.

Fii deschis la online. Testeaza lucruri noi in permanenta. Creeaza o poveste in jurul brandului tau sau a produselor tale.

Pune-te in permanenta in pielea clientului tau. Intreaba-te tot timpul: de ce as cumpara produsul de la mine si nu de la X sau Y? Ar fi bine ca raspunsul tau sa inceapa cu „concurentii mei nu au … si nici …”. Daca nu ai un raspuns la aceasta intrebare opreste toate campaniile de promovare. Investeste timp si bani pentru a raspunde la aceasta intrebare.

going-up