blog

Lasă-ne să îți povestim toate peripețiile prin
care am trecut în campaniile noastre.

Campanii cu efect îndelungat în perioada sărbătorilor. Focus pe YouTube.

Ce vrea fiecare business în perioada sărbătorilor? În general, vânzări și profit, cu cât mai mari cu atât mai bine. Cum ai putea însă să atragi nu doar vânzări și clienți noi, ci și să rămâi top of mind pentru aceștia?

O soluție e sa integrezi YouTube și video-urile în strategie, sunt mai multe tactici pe care le poți pune în aplicare.

Înainte de orice, e bine să ne uităm și la statistici, pentru a adapta orice strategie la obiceiurile consumatorilor. Indiferent că e vorba de sărbătorile de iarnă, de Paște, Valentine’s Day sau Black Friday, studiile Google arată că o bună parte a userilor fac achiziții pentru a le oferi cadou, ci nu pentru uz personal.

De asemenea, 70% dintre useri folosesc telefonul mobil pentru se informa înainte de a face o achiziție offline.

Nu este o noutate faptul că orice vizual care este dinamic aduce engagement mult mai mare decât unul static, ca atare, în perioada în care toată lumea este în căutarea cadoului perfect, recomandat este să includem reclamele video în strategia de promovare.

Cum aduci rezultate prin YouTube

68% din consumatorii care dețin un smartphone apelează la YouTube pentru a obține idei de cadouri.

Reclamele YouTube ne ajută să punem în evidență produsele și brand-ul, folosindu-ne de o creație inteligentă și atractivă. Targetarile ne ajută să ajungem atât la un public nou, cu interese în strânsă legătura cu brandul promovat, cât și la clienții noștri existenți, contribuind la fidelizarea lor.

Este bine să personalizăm audiența în funcție de industria în care activăm. De exemplu, pentru un magazin de jucării sau accesorii pentru copii, focusul audienței ar trebui să fie în zona celor care sunt părinți.

De asemenea, pentru brandurile din zona de beauty promovarea YouTube joacă un rol important în luarea deciziei de a cumpăra, deoarece vizualul convinge foarte mult aici.

Majoritatea celor care fac o achiziție în preajma sărbătorilor nu o fac cu un anumit brand în minte, ci încearcă în prima fază căutari specifice de produs. Pentru a ajunge la aceștia și pentru a targeta o audiență cât mai aproape de cea ideală, este recomandat să folosim audiențele custom, unde se pot seta interese, URLs, places sau apps. Este recomandat să fie folosite minim 5 items din fiecare tip de target.

Audiențele de tip Custom Intent se potrivesc căutărilor de cuvinte cheie relevante audienței. O bună practică este selectarea celor mai performate cuvinte cheie din cont în vederea folosirii în crearea acestui tip de audiență. Campania va performa și mai bine dacă selectăm 300 cuvinte cheie.

Poți încerca și o audiență de tip Custom Affinity, definită pe tipuri de locații pe care userii le-au vizitat, conform istoricului Google Maps, targetată pe tipul de industrie în care activezi.

Trebuie să recunoaștem ca multi dintre noi lăsăm pe ultima sută de metri achizițiile cadourilor din perioada sărbătorilor. Procentul persoanelor care fac cumpărături de Crăciun cu 10 zile înainte de sărbătoare e undeva la 79%, deci destul de mare. Dacă livrarea online va dura prea mult, aceștia vor apela la cumpărăturile offline, direct în magazin.

În ultimele zile dinaintea serii de Ajun se înregistrează un număr mare de căutări pentru adresele magazinelor, ca atare va trebui să te asiguri ca extensiile de locație sunt setate corect. Impactul online-ului aici va fi destul de mare, deoarece consumatorii vor face un research riguros înainte de a merge în locațiile fizice, foarte aglomerate în acea perioadă.

Online-ul ne poate ajuta în orice moment din an, mai ales când vorbim de vârfuri de consum, cum e perioada sărbătorilor, important este să îl integram isteț în strategia de marketing.

 

Digital Bloom ediția a VI-a

Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?
×

Monthly catch-up Newsletter