În septembrie 2019, Google lansa pe piața din România un nou produs de promovare – Shopping Ads. Campaniile de Google Shopping se adresează exclusiv magazinelor online, oferindu-le multiple avantaje în comparație cu anunțurile clasice de tip search ads. 

Acest produs funcționează precum un comparator de prețuri, permițând retailerilor să își promoveze produsele potențialilor clienți într-un mod vizual atragator, cu focus pe vânzări.

După ce testezi Google Shopping, te asigur că nu vei mai lua în considerare o strategie de marketing fără acest tip de campanie. Iată de ce: 

1. Obții mai mult trafic și cu un randament mai ridicat decât prin campaniile de tip Search

Câteva statistici arată că, la nivel mondial, Google Shopping generează aproape de două ori mai mult trafic pentru retailerii online, în comparație cu anunțurile de tip text.

Mai mult decât atât, randamentul venitului mediu generat de un click este cu 18% mai mare în cazul reclamelor de tip Shopping.

2. Ai o rată de conversie mai bună, la un cost per click mai mic

Rata de conversie a anunțurilor de tip Shopping poate crește cu până la 26% mai mult în raport cu anunțurile de tip search. Pe lângă o rată de conversie mai bună, și costul per click poate scădea în medie cu 23% față de reclamele tip search.

Performanța mai bună a acestui produs este dată de targetarea sa.

Atunci când utilizatorii caută produse specifice, și nu categorii generale, sunt într-un stadiu avansat de luare a deciziei. Campaniile Shopping Ads targetează traficul care este în zona de decizie și achiziție.

3. Obții o rată de click mai ridicată

Anunțurile vizibil mai atragătoare datorită fotografiilor, dar și a informației axate pe vânzări mărește și rata de click. Acestea includ o poză, numele produsului, o descriere, prețul și retailerul.

Aceste elemente fac ca anunțurile să fie mult mai atractive. În plus, ele se afișează deasupra reclamelor de tip search, cât și deasupra rezultatelor organice în Google.

4. Pentru o singură căutare te poți afișa cu mai multe anunțuri 

Atunci când un utilizator face o căutare generală în Google, cum ar fi “șampon kerastase”, fără a scrie exact ce tip, ești eligibil să te afișezi cu toate produsele Kerastase pe care le ai în feed-ul de produse. 

Mai mult decât atât, dacă rulezi în paralel și campanii de tip Search care targetează căutari ce conțin “șampon kerastase” vei fi vizibil și cu un anunț de tip text. Toate acestea împreună cresc șansele de a aduce trafic relevant pe site.

5. Google Shopping este ușor de gestionat

Strategiile pentru campaniile de tip Search necesită să gândești și să construiești fiecare sintagmă pe care vrei să o targetezi, mai ales în cazul în care nu vrei să te rezumi doar la rezultatele campaniilor Dynamic Search Ads. 

În cazul campaniilor Shopping, odată creat feed-ul cu produsele din site, nu trebuie să mai gândești astfel de sintagme, deoarece targetarea va fi realizată prin intermediul feed-ului de produse. Acesta fie se genereaza automat din platforma pe care este realizat site-ul, fie este creat de echipa de programare pe baza brief-ului agenției.

Mai mult decât atât, nu trebuie nici să creezi anunțuri, deoarece acestea se generează automat pe baza informațiilor din feed. Există însă campaniile de Smart Shopping unde este necesară crearea unui anunț, însă este extrem de simplu și de rapid.

Sper că aceste 5 motive pe care le-am prezentat mai sus să vă determine să acordați mai multă atenție campaniilor Shopping Ads și ca pe viitor să nu mai lipsească din strategia voastră de marketing. Spor la vânzări!

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *