fbpx Skip to content

Blog despre marketing online la un nou nivel.

YouTube Ads: 3 tipuri de conversii și cum le măsurăm

Modalitatea de tracking a conversiilor din YouTube Ads este diferită față de ce știm despre Search sau Display Ads. În acest articol voi încerca să evidențiez câteva dintre aceste diferențe pentru ca voi să aveți o imagine mai clară asupra impactului pe care Youtube Ads îl are în strategia voastră de marketing.
Citește tot

6 Motive Pentru Care Să Testezi Pinterest Ads

7.000.000 Acesta este numărul impresionat de advertiseri care au ales să înglobeze Facebook Ads în strategia lor de digital și care transmit zilnic povestea brand-ului și a produselor lor prin
Citește tot

Google Shopping: 5 motive pentru care aceste tipuri de campanii nu ar trebui să lipsească din strategia ta

În septembrie 2019, Google lansa pe piața din România un nou produs de promovare – Shopping Ads. Campaniile de Google Shopping se adresează exclusiv magazinelor online, oferindu-le multiple avantaje în
Citește tot
strategie de marketing

Strategia de Marketing Online bazată pe Funnelul de Cumpărare – 6 Etape Esențiale

Strategia de marketing bazată pe funnelul de cumpărare este un subiect mai puțin abordat, dar foarte important din punctul meu de vedere, ca specialist de marketing. Pentru a-i identifica importanța
Citește tot

Job la înălțime: PPC Specialist

Oamenii pot face diferența în orice fel de organizație și echipă. Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă care te va aprecia și unde ai ocazia să te afirmi pe
Citește tot

YouTube Ads: Cum poti crea content Unskippable

YouTube este cea mai mare rețea video din lume, unde se uploadează aproximativ 400h de content nou în fiecare minut. În România, 10 milioane de oameni consumă content pe YouTube in fiecare lună, conform Google Consumer Barometer, 2017. Acest număr înseamnă că 9 din 10 persoane cu acces la internet consumă content pe YouTube. Fascinant, nu?
Citește tot
Google Ads Facebook Ads Analytics Reporting

De ce există diferențe de conversii între Facebook Ads, Google Ads și Google Analytics?

De ce există o diferență de conversii între ceea ce vedem în cele 3 platforme? De ce suma conversiilor din cele 2 platforme, Google Ads și Facebook Ads depășește cu mult totalul pe care îl vedem în Google Analytics? Sigur ți-ai pus cel puțin o dată aceste întrebări.
Citește tot

Fidelizarea clienților: 5 practici care funcționează

Se spune că este mult mai greu să faci un consumator să se întoarcă la tine, decât să aduci unul nou, iar experiența noastră confirmă cu tărie această zicală. Tocmai
Citește tot

YouTube SEO – 9 reguli pentru optimizare

Youtube SEO YouTube este unul din cele mai populare motoare de căutare. Are mai mult de două miliarde de utilizatori, ceea ce înseamnă o treime din utilizatorii de Internet. Iată
Citește tot

Cum să iei prima certificare Google Ads în doar 5 pași

Prima certificare Google Ads este întotdeauna cea mai grea. Fie că ești la început de drum sau te-ai decis să îți schimbi domeniul și să începi o carieră în Pay
Citește tot