Tu cum reacționezi la noi produse, tendințe sau actualizări ale celor pe care le folosești deja? Ești deschis la nou și inovație sau mai degrabă sceptic?

Lumea digitală, în general, și marketingul online, în particular, sunt domenii în care fiecare zi aduce schimbări, noi platforme și tehnologii, opțiuni actualizate ale celor existente… Cine a lucrat măcar o dată cu un produs Google știe ce vorbesc. Uneori aceste schimbări ne-au extaziat, alteori am fost rezervați sau chiar scandalizați. Este un curs firesc al evoluției, fie că ne place sau nu.

Pentru că știm cu toții ce zicea Darwin despre adaptare, ne-ar ajuta pe fiecare să reducem rezistența la schimbare și nou, dacă ea există. Să analizăm puțin lucrurile, să găsim soluții cât mai convenabile pentru noi și să mergem mai departe. Cu nou cu tot.

Am selectat câteva noutăți Google, Facebook, dar și recomandări practice, studii de caz și cărți care te vor ajuta să fructifici mai bine inovația și tot ce va veni.

What’s hot 

Google modifică din nou regulile pentru opțiunea exact match din AdWords în ceea ce unii o califică drept diluarea masivă a avantajelor acestei opțiuni. Se extind și mai mult versiunile de cuvinte cheie pentru care se poate afișa o reclamă la căutări și există riscul ca ea să apară la căutări irelevante. În următoarele luni vor fi live update-uri care trebuie urmărite și analizate.

Cum oamenii sunt mereu inventivi – ce noroc – și de această dată s-au găsit câteva soluții care să rezolve cumva problema. Află mai multe.

Cum te dezvolți ca Digital Marketing Specialist

Ești la început în drumul tău către o carieră în marketing online sau vrei să te dezvolți mai mult în această zonă. Pe ce calități ar trebui să mizezi, în ce direcții e bine să turezi motoarele?

Îți poți face o idee citind recomandările lui Flavian Cristea, Digital Strategist @Grapefruit. Plus o colecție bună de resurse de învățare și specialiști de urmărit. Află mai multe.

Studiu de caz: Cum arată overlayer-ul care aduce conversii

Sursa foto: unbounce.com

Vrei abonați la newsletter sau poate să promovezi o nouă categorie de produse. Printre altele, apelezi la un overlayer care să capteze atenția celor care îți vizitează site-ul în ideea de a îi direcționa frumos  către conversie. Care trebuie să fie mesajul? Cu cât ar crește conversia dacă le-ai oferi un ghid sau sfaturi utile?

Echipa de la Unbounce ne arată rezultatele a doi ani de testări pe diverse formate și abordări, cu exemple și recomandări Află mai multe.

Atrage mai multe click-uri pentru reclamele Facebook

Este tipul de articol care te face să treci imediat la treabă în timp ce îl citești sau imediat după.

Neil Patel, pe care îl bănuiesc de ceva energizante dubioase, altfel nu îmi explic cum scrie săptămânal mii de cuvinte cu sens și creativitate, exemplifică pas cu pas opțiunile Facebook Ads care te pot ajuta să obții conversii.

De citit dacă vrei să înțelegi mai bine Facebook Ads și oportunitățile lui uriașe, căci organic șansele noastre la vizibilitate și conversii scad pe zi ce trece. Află mai multe.

The Book: The Complete Google AdWords and YouTube Advertising Book

A post shared by Canopy (@canopyro) on

Ai impresia că nu ai avea niciodată timp să citești așa ceva? Eu zic că cele peste 800 de pagini de exemple și explicații concrete nu ar trebui să te sperie.

Știu că managementul timpului e pentru mulți dintre noi cea mai mare provocare, dar lectura unui astfel de manual cu date puse în valoare prin storytelling ar putea face diferența între o campanie relativ bună și una excelentă, între un specialist mediocru și unul apreciat și căutat. La Canopy am cumpărat cartea în format tipărit și a produs deja câteva revelații colegiilor axați pe PPC.

The Complete Google AdWords and YouTube Advertising Book are la bază cel mai apreciat curs Google AdWords susținut de Jerry Banfield pe platforma de elearning Udemy. Titlul nu este un teasing fără fond, chiar treci prin toate etapele cheie pentru implementarea, dezvoltarea și optimizarea unor campanii AdWords și YouTube.

Vei vedea multe print screen-uri și explicații, pentru a înțelege cât mai bine aspectele mai tehnice. Partea și mai bună e că lui Jerry Banfield îi place să povestească, stilul lui te poate prinde și, ca bonus, înveți din experiențele lui mult mai mult decât AdWords. Află mai multe.

BONUS: 1 lucru de pus în practică de mâine pentru rezultate

1 minut bine investit pentru a afla 1 lucru pe care îl poți pune în aplicare de mâine pentru a obține rezultate mai bune din online. De la Judith Lewis, Founder @Decabbit Consultancy, citire.

M-aș bucura să completăm lista împreună, dacă aveți sugestii de articole, instrumente sau autori care v-au plăcut, adăugați-le cu un simplu comentariu. 

BUNE PENTRU INSPIRAȚIE

Hai să vorbim