În urmă cu doar câteva zile vă ceream sprijinul pentru a îl descoperi pe cel care ne-a arătat într-un mod creativ că vrea să facă parte din echipa Canopy. L-am găsit și ne-a demonstrat cum faci dintr-un dezavantaj un diferențiator.

Anunțul nostru de sprijin pentru a ne găsi Cenușăreasa 😛 a atras atenția multora, a stârnit multe zâmbete, curiozități, like-uri, share-uri etc. Aici sunt câteva din cifrele generate:

  • peste 300 de like-uri în postările pe care le-am văzut eu,
  • peste 30 de share-uri,
  • un reach organic prin Facebook de peste 14.000 de persoane,
  • peste 1.500 de accesări pe articolul de pe blog în două zile.

Mulțumim tuturor celor care ne-au dat o mână de ajutor.

Persoana care ne-a surprins pe mulți dintre noi este Marian Barcau. Pe noi a continuat să ne surprindă și după ce am aflat și motivul abordării lui creative. Marian este din Iași și participase la Atelierul Digital din urmă cu două săptămâni. I-a plăcut prezentarea, îi place deja domeniul, i-a plăcut de Canopy și s-a bucurat să audă că ne deschidem un birou local în Iași.

Marian și-a dat seama că experiența și CV-ul său nu îl ajută să aplice la unul din job-urile noastre. Nu are deloc istoric în marketingul online, însă de ceva vreme tatonează mediul digital: a făcut un curs de web development, a citit despre SEO, a început să participe la evenimente din domeniu.

În e-mail-ul pe care l-a trimis pentru a se prezenta, îmi povestea cum experiența sa în domeniul auto nu avea cum să îl ajute să se remarce și să vină la un interviu. Așa că a mizat pe creativitate.

Mă gândeam că nu are cum să aleagă CV-ul meu. „A lucrat 8 ani în domeniu auto și vrea marketing online :))”. Și îmi spuneam: (vorbesc des cu mine însumi :p) dacă aș reuși să îi conving să mă aleagă pe mine, să îmi dea o șansă. Vor face o afacere bună cu mine. Pe termen lung. La început voi face greșeli și mă voi certa, dar voi învăța și voi deveni bun.

Ne-a atras atenția nu doar prin acest lucru. În discuția cu el ne-a arătat cât de important este să-ți dorești cu adevărat ceva,  să fii ambițios, să-ți cunoști concurența și să te diferențiezi de ea. Cred cu tărie că aceste calități te pot ajuta să ajungi acolo unde îți dorești. Experiența se construiește prin dorință, ambiție și motivație.

A ajuns ca printr-o metodă creativă să transforme un dezavantaj (lipsa experienței în mediul online) într-un diferențiator puternic.

Sper ca povestea lui Marian să nu se oprească aici. Ne-a confirmat că își va lua certificarea Google AdWords curând și că ne va trimite testul pentru a ne vedea la interviu.

Cred că această poveste este un bun exemplu pentru business-urile aflate la început de drum, cu bugete reduse, care concurează cu bugete nelimitate și campanii agresive de promovare. Este critic să lucrezi la diferențiatorii tăi și să transformi dezavantajele în avantaje folosind metode creative precum cea a lui Marian.

Mai jos este continuarea mesajului care a fost șters în postarea anterioară:

Ți-a plăcut ce ai citit? Contactează-ne!
Te putem ajuta să vinzi mai mult.

BUNE PENTRU INSPIRAȚIE

Hai să vorbim