blog

Lasă-ne să îți povestim toate peripețiile prin
care am trecut în campaniile noastre.

Canopy preia agenția Edge de la 2Performant

Canopy preia agenția de performance marketing Edge de la 2Performant, liderul pieței autohtone de marketing afiliat. Vorbim practic de prima tranzacție de pe piața de Pay Per Click marketing din România. Aceasta e știrea, însă ce înseamnă acest lucru pentru noi?

Canopy în sine, ca semnificație, se referă la cel mai înalt loc dintr-o pădure. Este cumva promisiunea pe care ne-am făcut-o nouă și clienților noștri. Am reușit ca în doi ani și jumătate să atingem multe borne, iar aceasta e dintre cele mai înalte: am achiziționat Edge, alături de care ne-am numărat în 2017 printre cele trei ”Agencies of Tomorrow” selectate de Google România. 

Ca să vă faceți o imagine de ansamblu, aici sunt câteva bucăți de puzzle:

• prin această tranzacție integrăm în portofoliul Canopy clienți precum Provident, FruFru, Arsis și Continental Hotels. 

• vom renunța la brandul Edge.

• pentru acest an mizăm pe un buget de publicitate de 6 milioane de euro pe platformele Google și Facebook, ceea ce ne propulsează în fruntea acestei industrii.

• achiziția vine după extinderea cu biroul de la Iași și dezvoltarea serviciilor cu soluții tip Robotic Process Automation (RPA), care permit eficientizarea operațiunilor dintr-o companie prin automatizarea proceselor și activităților repetitive din varii departamente (Financiar, HR, Customer Care, Marketing, etc.).

• în primele opt luni ale anului, cifra de afaceri a agenției a crescut cu 56% comparativ cu perioada similară a lui 2017.

• Canopy are în prezent 24 de angajați, dintre care șapte în biroul din Iași. Și tot creștem ;).

Ce spune 2Performant despre vânzare:

Sunt sigur ca interesul clienților va fi reprezentat foarte bine în continuare de echipa Canopy. Am luat această decizie ca urmare a unei schimbări în strategia 2Performant – urmează o perioadă de dezvoltare accelerată a platformei noastre și ne-am hotărât să ne concentrăm în întregime pe construirea propriei tehnologii, precum și pe serviciile aferente utilizării acesteia.”
Dorin Boerescu, CEO 2Performant.com.
 

• în 2017, 2Performant a înregistrat venituri totale de aproximativ 13,5 milioane lei.

• pentru piața de online marketing România e mai mult decât un semnal pozitiv, vorbim de o polarizare a bugetelor de publicitate în această zonă. 

Ce urmează?

Tot mai sus.

Dacă tot e momentul de sinceritate, vreau să le mulțumesc canopyștilor – echipei care zi de zi face lucruri prin care să se depășească, să fie mai bună decât ieri… and I mean it – și clienților care au încredere în noi. Nu e mereu ușor, uneori urcușul doare, însă intențiile noastre de performanță și colaborare pentru rezultate sunt sincere.

Digital Bloom ediția a VI-a

Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?
×

Monthly catch-up Newsletter