Best value - Canopy

STUDIU DE CAZ

bestvalue

Despre companie

„Traveler’s Exclusive Shopping Destination”

Singurul brand de Travel Retail din România, cu magazine în toate aeroporturile principale din țară, BestValue oferă de fiecare dată călătorilor o experiență unică de shopping. BestValue lansează, în premieră, experiența duty free online la adresa www.bestvalue.eu.

Magazinul online vine cu o mulțime de beneficii, de la posibilitatea de a comanda înainte de ziua zborului, pe baza biletului electronic de avion, până la opțiunea de livrare gratuită, indiferent de valoarea comenzii, oriunde în România.

Începutul colaborării cu Canopy

Începutul colaborării cu Canopy

Colaborarea cu Canopy a început în ianuarie 2017, având ca obiective principale:

  • Creșterea vânzărilor online
  • Awareness pentru vizibilitatea brandului

Studiul de caz vizează creșterea vânzărilor pe Facebook Ads prin intermediul Catalogului de Produse. Analiza a fost realizată în perioada ianuarie – iunie vs iulie – decembrie.

Rezultatele obținute

La o analiză între cele 2 perioade am sesizat că înainte – când focusul nostru nu era pe campaniile de tip catalog sales – nu generam la fel de multe vânzări precum din a doua jumătate a anului.

Împreună cu echipa de marketing BestValue, Canopy a dezvoltat strategii lunare pentru creșterea numărului de conversii în același buget alocat. Astfel, putem observa că comparativ cu perioada ianuarie – iunie vs iulie – decembrie am avut o creștere de 57,69% overall al contului de Facebook Ads.

Așa cum este normal, odată cu creșterea numărului de conversii am reușit să creștem și valoarea coșului. Comparativ între cele 2 perioade am generat o creștere de 96,67% atunci când discutăm de valoarea conversiilor.

Strategia complexă ce conține un echilibru între campaniile de trafic și cele de conversii au dus la o creștere a ROAS-ului (return of ad spend) de 84.49%. Astfel, bugetul investit în campaniile de Facebook a devenit unul foarte profitabil.

Odată cu schimbarea strategiei am generat cu 60,43% mai mult trafic în site cu doar  o creștere de buget de 6,61%. Numărul de afișări nu a crescut foarte mult (15,06%) dar în schimb am avut o creștere a ratei de click de 39,49%. Acest lucru se datorează ad-urilor relevante și strategiei în continuu dezvoltare.

Strategii și implementări

Focusul pe conversii la un CPA bun a început în luna iulie. Astfel încât strategia pe Facebook nu a mai fost una cu focus pe trafic și reach ci una mult mai complexă cu focus pe generarea conversiilor din platformă.

Primul pas a fost delimitarea clară a campaniilor de trafic și campaniilor de conversii. Astfel încât pentru a genera conversii aveam nevoie de un trafic relevant în ajutorul cărora să vină campaniile de remarketing dinamic.

Pe langă campaniile de trafic și de remarketing dinamic am decis și testarea campaniilor de tip cross sell ce au generat conversii la un cost eficient.

Restructurarea completă a contului a fost un real succes. În acest moment avem campanii atât ongoing cât și punctuale ce împreună susțin o strategie bine pusă la punct. Feed-ul bine pus la punct ne-a ajutat să realizăm campanii engaging ce au crescut overall numărul de conversii.

Câteva dintre cele mai eficiente ad-uri ale noastre: