Pentru Animale - Canopy

Despre companie

O companie pentru fericirea animalului tău!”

Pentru Animale s-a înființat în anul 2006 și, încă de la început, obiectivele principale au fost să ofere numai produse de calitate și servicii premium pentru toate animalele de companie, punând întotdeauna pe primul loc fericirea și bunăstarea acestora.

Pentru Animale lucrează doar cu brand-uri de renume, cum ar fi: Royal Canin, Brit Care, Hill’s, Acana, Bosch și mulți alții.

Conform datelor prezentate prin intermediul Risco.ro, Pentru Animale crește de la an la an, înregistrând în prezent o cifră de afaceri de peste 15 mil. RON:

Începutul colaborării cu Canopy

Începutul colaborării cu Canopy

Colaborarea cu Canopy a început în ianuarie 2016, având ca obiective principale:

  • Creșterea vânzărilor online
  • Awareness pentru vizibilitatea brandului

Rezultatele înregistrate în Google Analytics ne arată creșteri semnificative al nivelului de trafic, comparând anul 2016, în care am început activitatea, cu 2015:

Analizând cele două perioade, traficul per total a crescut cu 54% în ceea ce privește utilizatorii noi pe site.

Rezultate obținute

Împreună cu echipa de marketing a companiei, Canopy a dezvoltat strategii lunare și trimetriale pentru creșterea brand-ului și a numărului de conversii.

Așa cum este normal, d.p.d.v. business, pentru a aduce un număr mai mare de vânzări și o vizibilitate mai bună, bugetul promovării în rețelele de Search, Display și YouTube a trebuit să crească cu aprox. 56% comparativ cu anul 2017.

Această investiție ne-a adus o creștere de 93% a ratei de conversie, având astfel posibilitatea de a crea și testa diferite tipuri de campanii și promoții de sezon.

De asemenea, am reușit să creștem traficul pe site îmbunătățind rata de click cu 67%.

Cea mai recentă analiză efectuată asupra impactului adus de rezultatele în online, este raportul indicatorilor de performanță 2018 versus 2017 înregistrând o creștere de 60% a valorii conversiilor.

Strategii și implementări

Urmărind evoluția campaniilor și stabilind un CPA avantajos pentru client, strategia de licitare ne-a ajutat să diminuăm pierderile de buget și să investim doar în zonele care ne aduc profit.

În primul rând, a trebuit să ne adaptăm schimbărilor Google și să folosim metoda de licitare non-last-click. Astfel, am trecut de la Last Click la Time Decay, iar apoi la Data-Driven, pentru o alocare cât mai corectă a numărului de conversii. Această schimbare ne-a ajutat să alocăm credit și să descoperim toate keyword-urile care au ajutat la înregistrarea conversiei.

Exemplu:

Ultimul click de pe care s-a înregistrat conversia a fost pe keyword-ul “pentru animale” însă totul a început de la termenul “mancare hills caini” – ceea ce este perfect normal și correct să atribuim credit ambelor cuvinte cheie.

De asemenea, s-a lucrat constant la îmbunătățirea Scodului De Calitate pentru un trafic cât mai relevant pe site.

S-a investit constant în zona de display, promovând campanii generale de Remarketing și promoții lunare. În urma unui Asset foarte bun și complex, s-a investit constant în campania de Smart Display, care ne-a ajutat să obținem rezultate din ce în ce mai bune.

În urma strategiilor create împreună cu compania Pentru Animale, creșterea rezultatelor a fost vizibilă încă de la primele luni de activitate. Comunicarea și transparența de care Canopy dă dovadă, ne ajută să dezvoltăm o relație de lungă durată, bazată pe încredere, cu toți clienții aflați în portofoliul nostru.